Heb je een vraag? Hieronder vind je antwoord op de meest gestelde vragen over onze producten, bestellingen, levering en meer. We hebben de informatie zo overzichtelijk mogelijk voor je verzameld, zodat je snel vindt wat je zoekt. Staat jouw vraag er niet tussen of kom je er toch niet helemaal uit? Neem dan gerust contact met ons op, we helpen je graag verder!

Hoe kan ik mijn bestelling plaatsen?
Stap 1: Ga naar het artikel van je keuze.
Stap 2: Klik op de knop "In winkelwagen". Het gewenste artikel is in het winkelmandje geplaatst.
Stap 3: Druk op het icoontje van het winkelmandje, rechtsboven in beeld. 
Stap 4: Heb je alles in  je mandje zitten wat je wilt aanschaffen? Druk dan op de knop "Afrekenen".
Stap 5: Vul al je contactgegevens in en selecteer de gewenste betaalmethode.
Stap 6: Na je betaling is je bestelling voltooid en gaan wij voor je aan de slag!

Hoe wijzig ik mijn bestelling?
Wanneer je jouw bestelling nog niet hebt betaald, en dus afgerond, is het mogelijk om in je winkelwagen de bestelling te wijzigen. Druk op het kruisje achter het artikel om het product uit de winkelwagen te verwijderen. Is de bestelling al geplaatst? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Mijn adres wordt niet herkend, hoe kan dit?
Dit komt wel eens voor bij huizen in nieuwbouwprojecten, gezien de adressen nog niet bekend zijn bij bijvoorbeeld PostNL. Hier raden wij aan het eenmalig op een ander adres te laten bezorgen of even contact op te nemen met onze klantenservice.

Wat voor betaalmogelijkheden bieden jullie aan?
Op dit moment bieden we de volgende betaalmogelijkheden:

  • iDEAL (ABN Amro, ASN bank, bunq, Friesland bank, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS bank, Triodos bank, Van Lanschot Bankiers, Handelsbank en Revolut)
  • Creditcard (Mastercard, VISA, American Express)

Hoeveel verzendkosten betaal ik?
Bestellingen van €25 of meer worden gratis door ons verzonden. Bij een bestelling van minder dan €25 betaal je €6,95 verzendkosten. 

Kan ik mijn bestelling ook ophalen
Helaas is dat op dit moment niet mogelijk.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Alle bestellingen die we voor 12:00 's middags op een werkdag ontvangen versturen wij dezelfde dag. Binnen Nederland mag je jouw pakket de volgende werkdag verwachten, voor België geldt 1 tot 3 werkdagen. Levering verloopt via PostNL.

Als ik niet tevreden ben, kan ik een artikel retour sturen?
Je mag je aankopen kosteloos aanmelden voor retour binnen 30 dagen na ontvangst, mits je de producten terugstuurt in de staat waarin ze geleverd zijn. Zorg ervoor dat de producten binnen 14 dagen na het aanmelden van de retour zijn teruggestuurd. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jouw huis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.

Hoe meld ik mijn retourzending aan?
Stuur een mailtje naar onze klantenservice (info@bodini.nl) onder vermelding van je bestelnummer, eventueel met de reden waarom je het product retour wilt sturen. Wij nemen z.s.m. contact met je op voor verdere afhandeling. 

Het product dat ik heb besteld is beschadigd bezorgd. Wat te doen?
Waarschijnlijk is het niet nodig om een defect product retour te sturen en sturen wij je z.s.m. een vervangend exemplaar. Neem contact op met onze klantenservice (info@bodini.nl) onder vermelding van je bestelnummer en we zorgen voor een passende oplossing.

Is het mogelijk een product te ruilen?
Helaas is het niet mogelijk om te ruilen. Wij raden aan je product binnen 30 dagen aan te melden als retour en het gewenste product opnieuw via onze site te bestellen.